Moneta Modliszki Opis: moneta, która po aktywowaniu daje właścicielowi skoczność i zwinność modliszki. Miejsce ciemna uliczka w San Francisco
Trzytonowa Tunika Opis: koszula, która po aktywowaniu tworzy trzytonową zbroję, chroniącą przed wieloma atakami. Miejsce most w Wenecji Oko Mistrza Dashi Opis: niewielki amulet, zdolny jednak wytworzyć pioruny. Jego moc jest niewyczerpana. Miejsce drzewo w lesie
Trzecia Ręka Opis: posiadajacy 3 pazury pas, który po aktywowaniu staje się dodatkową, niezwykle rozciagliwą i giętką ręką właściciela. W połączeniu z mocą Claya ma właściwości kamienia: jest twarda i o wiele większa. Miejsce Francja
Pięść Tebigonga Opis: pięść zdolna zniszczyć każdą przeszkodę. Miejsce u podnóża góry
JetBootsu Opis: niezwykłe buty całkowicie lekceważące grawitację, dzięki czemu można w nich chodzić po ścianach czy suficie, a także latać. Miejsce las Małpia Buława Opis: kij z niewielką małpką na czubku, który aktywowany daje posiadaczowi siłę, zwinność, i umiejętność małpy, a także ogon, lecz im dłużej trzyma się to Shen Gong Wu, tym bardziej upodabnia się do małpy (także w sensie sposobu myślenia). Jej moc jest największa w Roku Małpy. Miejsce las Pajęczy Grzebień Opis: chiński grzebień, który wystrzeliwuje dość cienkie, ale niezwykle mocne linki, oplatające się wokół przeciwnika albo dowolnego przedmiotu. To Shen Gong Wu wymaga olbrzymiego skupienia i opanowania, w razie jego braku – linki zawracają i oplątują właściciela. Miejsce jezioro Loch Ness Złote Pazury Tygrysa Opis: nakładane na rękę pazury, które potrafią przenieść właściciela w dowolne miejsce na ziemi. Miejsce wnętrze cesarskiego pałacu w Japonii
Pałeczki Przemiany Opis: pałeczki podobne tym, które służą w Japonii do jedzenia. Dzięki nim właściciel – a wraz z nim wszystko, co trzyma – lub też dowolny przedmiot czy przedmioty zostaje pomniejszone do rozmiarów ziarenka ryżu. Miejsce Wyspa Wielkanocna
Ostrze Zawieruchy Opis: miecz silnie związany z żywiołem wiatru, wywołujący niesamowite huragany i wichury. W połączeniu z Okiem Mistrza Dashi pozwala właścicielowi latać. Miejsce plaża w Monte Carlo Opończa Cieni Opis: szara płachta, która aktywowana sprawia, że osoba lub przedmiot nią nakryty staje się niewidzialny. Miejsce fontanna w Tokio
Hełm Jonga Opis: hełm, który pozwala widzieć to, co się dzieje z tyłu bez odwracania głowy. Miejsce świątynia w Azji Pierścień Dziewięciu Smoków Opis: pierścień, który może stworzyć maksymalnie 8 kopii właściciela (a więc razem z nim samym jest ich 9). Łącznie kopie mają taką samą siłę, mądrość, charakter, dojrzałość, etc. – oddzielnie każda zawiera zaledwie cząstkę. Umiejętności mogą zostać podzielone po równo na wszystkie kopie lub też nierównomiernie. Miejsce świątynia Majów Oko Sokoła Opis: niezwykły amulet, który pozwala widzieć przez różne przeszkody typu ściana, podłoga, skała, itp., a także dostrzegać rzeczy niezwykle oddalone. Miejsce wysokie drzewo w górach
Szafirowy Smok Opis: niezwykle niebezpieczne Shen Gong Wu. Ma moc przemieniania żywych w szafirowe posągi. Z każdą kolejną osobą, Szafirowy Smok rośnie w siłę, wreszcie może ożywiać stworzone przez siebie posągi jako zombie. Powstrzymać go może tylko ponowne dokładne pokrycie sadzą. Miejsce czynny wulkan
Ogon Węża Opis: wiecznie poruszające się Shen Gong Wu, które potrafi przenikać przez wszelkie przeszkody. Tego, kto je trzyma, czyni podobnym do ducha – a wiec pozwala przeniknąć przez każdą przeszkodę – nie chroni jednak przed atakami np. Okiem Mistrza Dashi. Miejsce metro w Nowym Jorku
Kula Tornami Opis: niewielkia niebieska kula, która może z siebie wylać nieskończone ilości wody, a w połączeniu z mocą Omiego, wytwarzać także lód. Miejsce bezludne miasto Gwiazda Hanabi Opis: niewielka gwiazdka, która aktywowana wystrzeliwuje z siebie kule ognia. W połączeniu z mocą Kimiko może wytwarzać nieprzerwany strumień ognia. Daje się nią rzucać jak bumerangiem. Miejsce Teksas w San Antonio
Giętki Lotos Opis: kwiat lotosu, który aktywowany pozwala rozciagać się właścicielowi jakby był z gumy. Miejsce Park Narodowy Everglades [na Florydzie] Latawiec Longi Opis: latawiec, pozwalajacy latać po niebie. Miejsce bezludna wyspa Język Saipinga Opis: niewielkie Shen Gong Wu pozwalające rozmawiać ze zwierzętami i rozkazywać im. Aby go jednak używać, trzeba mieć wielką cierpliwość do nich, bo zwierzęta niekoniecznie muszą się słuchać. Miejsce za kołem podbiegunowym (północnym lub południowym) Latarnia Sun Chi Opis: chińska latarnia, która łączy energię Chi wszystkich osób nią oświetlonych z energią Chi trzymającego latarnię. Miejsce pustynia
Serce Jonga Opis: To małe Shen Gong Wu ożywia martwe przedmioty. Miejsce dziupla w drzewie, w lesie
Odwracające Lustro Opis: jest w stanie odwrócić działanie każdego Shen Gong Wu, potrafi odbijac także ataki tak, aby wracały do właścicieli. Miejsce latarnia morska
Łuska Błyskawicy Opis: pozwala właścicielowi, a także każdej osobie trzymającej to Shen Gong Wu razem z nim, na bardzo krótki moment poruszać się z prędkością światłą – dokładnie tak krótko, jak krótko trwa błysk błyskawicy. Z punktu widzenia użytkownika wygląda to jak zatrzymanie czasu. Miejsce Przylądek Dobrej Nadziei Srebrzysta Manta Opis: jedno z czterech podróżniczych Shen Gong Wu. Mała mechaniczna manta, która może zamienić się w latająco-podwodny pojazd. Miejsce las równikowy
Kryształowe Okulary Opis: niezwykłe Shen Gong Gu, które może ukazywac zarówno dalszą, jak i bliższą przyszłość temu, który je nosi. Miejsce Cerkiew Wasyla Błogosławionego w Rosji Hełm Wushu Opis: hełm, który odbija wszystko. Miejsce prastara świątynia w Kambodży
Skrzydła Tinabi Opis: skrzydła, dzięki którym właściciel może latać jak orzeł. Zostawiają za sobą ładny ślad tęczy. Dość ciężko jest je opanować. Miejsce studnia na pustyni Tanami Rękawica Jisaku Opis: rękawica przyciągająca wszystko jak magnes. Zdobywca Cyklop w Pojedynku Mistrzów Miejsce skały Kolec Starych Piorunów (Thorn of Thunderbolt) Opis: może strzelać piorunami. Miejsce Dolina Śmierci
Kopiący Pancernik Opis: jeden z czterech Shen Gong Wu służących do podróżowania. Przy jego pomocy można kopać tunele – nie tylko w ziemi. Miejsce Alpy
Łapka Ju-Ju Opis: kwiat, który wypuszcza z siebie żądlące owady. Miejsce jezioro Miotacz Jedwabiu Opis: wystrzeliwuje jedwabną i mocno klejącą sieć. Miejsce wysoka półka skalna Piasek Czasu Opis: klepsydra, dzięki której właściciel oraz wszyscy i wszystko, czego będzie dotykał, może podróżować w czasie. Miejsce świątynia Xiaolin Słodziutkie Maleństwo Opis: złota statuetka dziecka, która po aktywacji zamienia sie w złotego olbrzyma, zdolnego strzelać pieluchami i wydającego z siebie straszne dźwięki. Miejsce Góry Skaliste Rubin Ramzesa Opis: czerwony klejnot, który pozwala właścicielowi używać telekinezy. Miejsce czoło posągu na planie filmowym w egipskiej piramidzie
Muszla Telepatii Opis: muszla, która pozwala właścicielowi słyszeć myśli wszystkich osób, jakie go otaczają. Miejsce wyspa Java
Widmo Strachu Opis: pozwala właścicielowi wejść w sen przeciwnika i ujrzeć jego największe lęki, a także ożywić owe lęki i uczynić je materialnymi na jawie. Miejsce stary, nieczynny tartak Przyczajona Puma Opis: jedno z czterech podróżniczych Shen Gong Wu. Porusza się szybkimi skokami i jest idealne w podróżowaniu przez dżunglę czy tereny podmokłe. Miejsce szczyt góry w kanionie na pustyni Lasso Boa Boa Opis lasso, które po aktywowaniu i zarzuceniu go, przemienia się w węża i ciasno oplata obiekt. Miejsce gałąź na drzewie Monsunowe Sandały Opis wydłużają nogi właściciela. Miejsce sadzawka nad morzem
Mozaikowa Szala Opis pudełko, które jest więzieniem Sibini. W połączeniu ze Skrzydłami Monarchy może zapewnić Sibiniemu niezależność od innych istot. Można też zamnkąć tam inną postać. Nie posiada innego zastosowania. Miejsce wśród gałęzi drzewa, na bagnach Przedmiot Skrzydła Monarchy Opis w połączeniu z Mozaikową Szalą, pozwalają Sibiniemu zyskać niezależność. Nie posiada innego zastosowania. Miejsce gorące źródła
Księżycowy Medalion Opis medalion, który pozwala właścicielowi kierować księżycem, w odpowiednim układzie także pogodą Miejsce w śniegu na szczycie góry
Skrzela Hamachi Opis pozwalają na oddychanie pod wodą i nadają właścicielowi wygląd pół-ryby, dzięki czemu lepiej porusza się on pod wodą. Miejsce góra lodowa Przedmiot Czarny Żuk Opis pokrywa użytkownika ogniotrwałą zbroją. Może także stworzyć tratwę. Miejsce Ocean Arktyczny
Sfera Yun Opis tworzy wokół właściciela niezniszczalną tarczę lub zamyka przeciwnika w niewidzialnym więzieniu. W drugim wypadku pozwala właścicielowi Sfery Yun zawładnąć wszystkimi przedmiotami należącymi do schwytanego. Miejsce stara kopalnia w Teksasie
Cesarski Skorpion Opis pozwala kontrolować wszystkie Shen Gong Wu i Straszliwą Czwórkę(4 Mala Mala Jongi). Miejsce jądro ziemi
Kość Zing Zom Opis zamienia ludzi w posłuszne i bezmyślne zombie. Miejsce na ręce posągu w Tokio
Fontanna Wiedzy Opis daje nieograniczoną wiedzę właścicielowi, ale bez bliźniaczego Shen Gong Wu – Orłoskopu jest to wiedza nieuporządkowana i może być nawet niebezpieczna dla użytkownika (nadmiar wiedzy). Miejsce wielkie złomowisko Orłoskop Opis pozwala zobaczyć, co się tylko chce i daje ludzkie cechy wszystkiemu. W połączeniu z Fontanną Wiedzy pozwala poznać odpowiedź na każde pytanie. Miejsce skała w lesie Księżycowa Szarańcza Opis Wypuszcza chmarę szarańczy, która zje każdą roślinę. Jest to jedyne Shen Gong Wu, zdolne powstrzymać Nasionko Heylinu. Miejsce na bagnach pod korzeniem drzewa
Kangur-Wu Opis jedno z czterech Shen Gong Wu służacych jako środek transportu. Porusza się szybkimi, trzęsącymi skokami. Miejsce góry w Tybecie Gejzer Wushan Opis Shen Gong Wu, które potrafi wymazać część pamięci przeciwnika. Miejsce pustynia
Otumaniacz Opis przedmiot wypuszczający z siebie otumaniający gaz, który powoduje, że ludzie dziwnie się zachowują. Miejsce kanion
Mandżurska Muszka Opis zamienia właściciela w muchę. Skutkiem ubocznym jest chęć do jedzenia różnych słodkich rzeczy. Miejsce na drzewie w jungli Złoty Palec Opis Pozwala właścicielowi zatrzymać na chwilę ruch innej osoby lub przedmiotu. Miejsce ruiny Koloseum Myszka Hodoku Opis niewielka mysz, dzięki której właściciel może naprawić każdy swój błąd. Miejsce w głębi ziemi
Jojo Ying Opis niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Jojo Yang sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi. Miejsce na pniu ściętego, gigantycznego drzewa
Jojo Yang Opis niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Jojo Ying sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi. Miejsce ucho Doja
Przeobrażacz Opis pozwala właścicielowi przemienić się w zwierzę lub innego człowieka. Miejsce krater wulkanu
Ostrze Nebuli Opis nieco jakby ulepszona wersja Ostrza Zawieruchy, która w rękach przemienia się nunchaku, wytwarzające tornado, i pozwala latać. Miejsce na szlaku, Grzbiet Grzechotnika na Dzikim Zachodzie Wróble Strzały Opis niewielkie strzałki w kształcie ptaków, które aktywowane zapalają się. Połączone potrafią także stworzyć widmo wielkiego Feniksa. Miejsce na szlaku, saloon Ostatnie Tchnienie na Dzikim Zachodzie Big Bang Meteorang Opis bumerang, który w trakcie użycia może się zmienić w kilka bumerangów i posiada olbrzymią siłę niszczącą. Miejsce na szlaku, Kaktusowa Struga na Dzikim Zachodzie Broń Shimo Opis niewielka, przypominająca lodową pałeczkę, która – niczym woda – może zmieniać się w każdą inną broń. Miejsce na szlaku, jaskinia gdzieś na Dzikim Zachodzie (Dojo na Kaktusowej Strudze: "Następny przystanek: wszędzie byle nie tu") Przedmiot Rio Reverso Opis przywraca rzeczy do ich pierwotnej postaci. Miejsce skała w lesie
Przedmiot Klawe Klapki Opis sandały, które czynią właściciela najszybszym na świecie – szybszym a nawet od światła. Miejsce na szczycie góry
Przedmiot Cięcie Cienia Opis wytwarza hologram właściciela w celu zmylenia wroga lub jak powiedział Omi w celu pooglądania siebie Miejsce klatka małp w zoo
Przedmiot Atom Kuzusu Opis mały i dziwny przedmiot, który sprawia że przeciwnicy lub inne rzeczy wyparowywują. Miejsce pod wodospadem Przedmiot Króliczek Denshi Opis to Shen Gong Wu pozwala przemienić się właścicielowi w prąd i porazić w ten sposób przeciwnika. Miejsce na górze Czar Kaijin Opis Shen Gong Wu żywiołu wody. Po aktywacji przypomina część zbroji gladiatora. Pozwala lepiej kontrolować wodę, oraz wzmacnia Broń Shimo. Miejsce klasztor Shaolin Kocie Oko Opis Shen Gong Wu żywiołu ognia. Po aktywacji przypomina część zbroi gladiatora. Pozwala lepiej kontrolować ogień, oraz wzmacnia Wróble Strzały.
Miejsce klasztor Shaolin Byk Długorogi Opis Shen Gong Wu żywiołu ziemi. Po aktywacji przypomina część głowy byka. Pozwala lepiej kontrolować ziemię, oraz wzmacnia Bing Bang Meteoranga. Zdobywca Clay Bailey Miejsce klasztor Shaolin Grzebień Kondora Opis Shen Gong Wu żywiołu wiatru.Po aktywacji przypomina część zbroi rycerza. Pozwala lepiej kontrolować wiatr, oraz wzmacnia Ostrze Nebuli, pozwalając na robienie fal wiatru, które niszczą wszystko na swojej drodze. Miejsce klasztor Shaolin
Przedmiot Mrówki Majtkówki Opis wypuszcza z siebie armię mrówek, która atakują przeciwnika i sprawiają, ze wszystko zaczyna go swędzić. Miejsce w lesie Przedmiot Armatni Miotacz Opis tworzy wielką armatę która potrzebuje ludzi jako amunicje. Miejsce kanion
Przedmiot Bary Mikado Opis wzmacnia górne części ciała – a dokładniej ramiona. Miejsce plac budowy w Nowym Jorku
|